2013. július 31., szerda

Falunap fellépői - 2 szoknya 1 nadrág



Társulatunk 2007-ben alakult. Színházi munkáink mellett (Madách Színház, Győri Nemzeti Színház) külön-külön gyakran vállaltunk fellépéseket. 2007 óta többnyire együtt, alkalmanként meghívott vendégművészekkel kiegészülve lépünk fel. Nagy bíztatás számunkra a közönség elismerése, szeretete. Gyakran visszahívnak ugyanazon helyekre, ezért repertoárunkat folyamatosan bővítjük. Új műsorral, vagy műsorszámokkal kedveskedünk (musical, operett, zenés kabaré, örökzöld műsorok). Legfontosabbnak az igényes szórakoztatást tartjuk.

Plásztán Anett


1975. Január 20-án születtem Dunaújvárosban. 2001-ben végeztem a szombathelyi Berzsenyi Dániel Főiskola ének-zane szakán. 2 évig a Pécsi Egyetem magánének szakára jártam, énektanárnőm Kincses Veronika volt. 2003 óta vagyok a Madách Színház kórusának tagja. Az Operaház Fantomja, a Volt egyszer egy csapat, Macskák, Elektra, Producerek, József és a szélesvásznú álomkabát című darabokban énekelek, és játszom kisebb szerepeket.2005-ben a Dal-Via-Dal Nemzetközi Énekverseny operett kategóriájában 1. helyezést értem el. 2006-ban a Győri Nemzeti Színház új bemutatójában, Fényes Szabolcs: Maya cimű operettjében, címszerepet kaptam. 2006 nyarán Siófokon a Kálmán Imre Színházban a Bal Négyes Páholy Társulat felkérésére játszottam Huszka Jenő: Lili bárónő című operettjének címszerepét. 2007/2008-as évadban a Győri Nemzeti Színházban, Kálmán Imre: Marica grófnő című operettjében, Lisa szerepét játszottam. 2009-ben Lőrinczi színpadon játszom a János Vitéz című darabban a Francia királylány szerepét.

Czakó Ádám


1980. április 4-én születtem Bukarestben. 1990-óta Budapesten élek. Általános iskolai tanulmányaimat, a Kertész utcai Általános Iskolában végeztem, és az ott működő Színjátszókör tagja voltam. 1998-ban érettségi vizsgát tettem a Zrínyi Miklós Gimnáziumban, majd a Gór Nagy Mária Színitanodába, Bartha Mária osztályába, jártam. 2000-től a Madách Színházban stúdiós, majd a Színészkamaránál tett sikeres vizsga után segédszínész lettem. Szerepeim: Madách Színház: Emil és a detektívek (Pedzold), Lúdas Matyi (Hajdú, Gyógykovács), Isten pénze (Mr.Crumb), Az Operaház Fantomja (Mesterlövész), Volt egyszer egy csapat (Huligán,Kapus), Kakukkfészek (Elisz), Producerek (Könyvelő, Mexvell bíró, Hooligen rendőr); Benkő Gyula Színház: Sok hűhó semmiért (Claudio gróf); Mezei Mária színház: Lili bárónő ( Illésházi László); Szekérszínház: Jártos-költes vőlegény (Májor); Lőrinczi Színpad: János vitéz (János vitéz).

Várkonyi Andrea


Születési hely, idő: Budapest, 1979. május 12. Iskolai végzettségeim: 2006: Tessedi Sámuel Főiskola, Szarvas: Tanító szak; 2002: Békés Megyei Jókai Színház, színész II.; 1998: Fővárosi Operettszínház mesterkurzus; 1994-95: Arany 10. Musical Stúdió; 1993-98: Budapesti Pedagógiai Szakközépiskola; Színházak: 2004: Győri Nemzeti Színház, 2000-2004:. Békés Megyei Jókai Színház; Fontosabb szerepek: 2008: Rákfene (Pipiske), 2007: Nana (Madame Muffat), 2006: Anconai szerelmesek (Lucia), Rongyláb/ Footloose (Wendy Jo), 2005: A Vöröslámpás ház (Elza), Sógórnők (Lise Paquette), 2004: Diótörő (Nesztelen), 2003: Pletyka (Chris Gorman), 2002: Szupermancs (Bori), A kör négyszögesítése (Ludmilla), Sztárcsinálók (Méregkeverő. Fortunata), 2001: A tündérlaki lányok (Róza).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése